14April!

GodDag alla Glada!
Har precis ätit lite flingor efter en ovanligt normal dag i skolan. Det enda som hände idag var...att den gick ovanligt fort, hehe. Jo just de, det var lite kul på bilden. Jag och Madde hade en liten "fight", jag och Madde var Team Miley och My var...anti Miley eller något, haha. But we still Love you My (a)<3

Men sen när jag kom hem hade jag fått ett paket, från DC! Och i det låg det lite Hannah Montana presenter; En Tjocktröja, ögonbindel, skrivbok och nessesär :D Jag blev överlycklig när jag såg det! Och hur hade jag fått det? Jo, jag var med i en tävling på Blip.se för ett tag sen och jag hade tydligen blivit en av vinnarna !
Fatta vad paff jag blev, jag vinner aldrig något. Men aa, nu har jag en asmysig tröja och andra fina saker, så puss på dom<3

ser lite ledsen ut på bilden, men jag är väldigt lycklig ^^

Kommentarer
Postat av: melissa

fan vad nice eller! (:

grattis!

2009-04-14 @ 16:44:54
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Madde

:D:D:D

2009-04-14 @ 17:09:39
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0