15April!

Hej alla söta!

Det blir ett lite sent inlägg om idag. När jag kom hem gjorde jag mat och efter det satte jag mig och läste Miley Cyrus - Miles to go. Men nu kan jag ialla fall berätta om dagen :)

Skolan var soft som vanligt, fast innan idrottslektionen gjorde några av oss i klassen en pyramid! Vi gjorde det två gånger, en gång var jag på "andra raden" och en gång var jag överst, riktig kul! Fast de som fick va i botten blev lite trötta i armarna, hehe.

Sen kom jag hem och då gjorde jag som sagt lite mat och sen satte jag mig och läste, så nu har jag inte så jättemånga sidor kvar :) Så Madde, snart får du tillbaka boken, haha.

Hm...vad kan man berätta mer? Jo just de! Jag och Mamma ska kanske och kolla på balklänning imorrn, kommer inte ihåg vart det var, men vi skulle ialla fall kika lite :) Åh, jag längtar!

Men nu måste jag torka håret, var liksom och tränade för en timma sen ;) Puusspuuss<3

Dagens outfit;
Stuprör - Look
Vit baströja - Gina Tricot


Vår Pyramid! 9A For lajf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0