16April!

HejHej nu blir det barnprogram!  Ne, kanske inte riktigt, haha. Men jag hade tänkt berätta om min extremt intressanta dag (sarkastisk?)!

Först tog jag moppen till skolan, så jag hämtade även upp Melissa, och när jag skulle åka var det jättefint väder ute, så ja tänkte; Hm, jag har ju en tjocktröja på mig, så jag skiter i jackan idag!  Men när jag började åka var det sviinkallt! Mina fingrar frös till is! Eller, nästan ialla fall.  Men jag klarade mig till skolan utan större köldskador, haha.

Sen i skolan hände det inte så mycket, bara att jag blev lite trött på svenskan. Och då skulle vi skriva, men mina blev mest taskiga rim, hihi. Kunde inte hjälpa det. Sen hade vi även ett sista matteprov innan nationella nästa vecka, känns oms att det kan gå ganska bra :)

Sen åkte jag och mamma och kollade på balklänningar, men det var ett aslitet och lite myskoställe faktiskt, så jag provade två klänningar bara för att vara snäll mot hon som jobbade där, haha. Sen sa vi att vi behövde tänka lite och åkte hem. Så jag och mamma ska åka till Lidköping på lördag och kolla .

Nu är maten färdig!  Måste dra, puusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0