17April!

Hej Everybody!  Hur mår ni?  SJälv är jag jäättetrött! Så jag ska skriva ett kort inlägg om min dag och sen ska jag lägga mig och sova en stund :)

Dagen började med attjag fick punka eller nåt på väg till skolan, så det gick assegt när jag cyklade. Sen var jag riktigt jävla trött hela dagen faktiskt, men jag höll humöret uppe ändå. Och sen efter badet blev jag ännu tröttare, ofc!

Sen har det hänt något konstigt med min fot. Ni vet där som foten fak böjas, upp och ner typ. Jag kallar det fotväcket, hoppasni fattar, haha. Men ialla fall, jag får asont där ibland, typ när jag går ner för trappor och sånt, riktigt jobbigt.  Usch va det är synd om mig!

Men nu måste jag sova, bloggar lite mer i eftermiddag :) Puusspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0