20April!

Tjo Hotties!  Hur har eran dag varit?  Min har varit ungefär som den brukar, slapp!
Fast jag var tvungen att gå till skolan, min cykel har fått punka. Jobbigt! haha. Jag kunde visserligen ta moppen, men jag kände för att gå istället.
Sen i skolan försökte vi bestämma tema till Balvagnar och Spex-kort, men vi blev nog inte riktigt färdiga.

Efter skolan gick jag till JS och köte Pepsi och sen gick jag iväg till spelningen. Men jag måste säga en sak, Pepsi smakar skit! Om man gemför med vanlig Cola. Så neh, ingen mer Pepsi för min del!

Efter spelningen åktejag hem och gjorde mig en varm macka, med bacon och ost, MUMS!   Också drack jag Ramlösa - Skogshallon till det. Det blir inte mycket bättre än så! haha.

Sen då? Det blir ingen träning idag. Faktiskt då blir det ingen träning på ungefär 3 veckor! Mamma måste springa, då hon ska va med i Göteborgs-varvet i Maj. Så hon vill fokusera på springningen. Men jag får försöka ge mig ut och gå eller något, så jag håller igång :)

Neh, nu ska jag dricka upp resten av min Ramlösa och börja chatta med främlingar, haha!   Puuussspuuss<3


såhär kan det se ut när jag gör Mellanmål!

Kommentarer
Postat av: Madde

du kan gå ut och gå med mig :D jag vill med ut och röra på mig känner jag ^^ haha

2009-04-20 @ 19:00:37
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0