27April!

Heej!

Nu sitter jag på mitt rum och kollar på Hannah Montana, som vanligt, hihi. Jag är väldigt trött också, så vi får se vad som händer ikväll. Skulle egentligen vilja ge mig ut och gå en stund, men jag kanske tar fram hopprepet istället och hoppar i minst 10 minuter. (10 min. är lika bra som en halvtimmas jogging!)

Skolan var ganska bra. Fick göra Nationella i matten också, det kändes som att det gick bra :) Efter skolan följde jag med Madde,My och Melissa när de skulle fika. Själv tog jag bara ett glas vatten :]

Men nu ska jag fortsätta titta på tv. Puuussspuus<3

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, låter värsta som att du bantar. först så tog du bara ett glas vatten och sen hoppa hopprep XD

2009-04-27 @ 19:45:20
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0