28April!

Hello Sunshine! Inte för att det är så mycket sunshine här nu, hehe. Men jag kom ialla fall hem från skolan för en...halvtimma sen kanske. Och då tog jag lite att äta, och nu sitter jag och tjockar mig med en glassbåt...uschusch, men det smakar väldigt gott, haha, så jag förlåter mig själv idag (a).

Skolan idag var mycket bra. Många skratt och mycket slappande i solen. Sen blev det ju ännu bättre när jag fick MVG på min bilduppsats! Så nu tror jag att jag kommer höja mig till MVG i slutbetyg, woho!

Snart kommer Madde hit, också ska vi gå ut och gå ringleden :) Melissa skulle egentligen följa med, men hon skulla kolla skor, så vi får gå ut tsm någon annan gång :)  Sen klockan 7 ska jag gå och spela, i två timmar...vill egentligen inte, men jag måste nog gå ändå.

men nu måste jag gå och fixa mig lite innan Madde kommer, puuussspuuss<3


madde<3


<3


mina fina bilder som ja gjorde på bilden :)


glassbåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0