29April!

Tjullu!

Ah, jag kan inte plugga! Jag ska egentligen plugga Fysik, har ju Nationella om typ två veckor, och jag har inte pluggat nåt...men jag ska ta och läsa igenom endel av häftet ikväll istället ;)

Men skolan idag var jättesköön! Solen lyste och jag mådde riktigt bra! Fast man blev väldigt varm när vi hade orientering, men det gjorde inget, för det var väldigt kul ändå. Vi fick nämligen använda Walkie-talkies :D  haha, det var faktiskt jättekul!

Sen hade vi franska sista lektionen och då fick vi sitta ute och jobba, i en kvart eller så, jättegött! Sen var det bara att traska hem och ta lite att äta :)

Så nu sitter jag och kollar på DC och om lite mindre än en timma ska jag åka och möta Melissa, så ska vi spela gitarr :)

Men nu har jag inget mer att berätta, puusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0