30April!

Hej Buddies! slutade skolan för ungefär en timma sen, så än så länge har jag bara ätit lite mat och läst lite bloggar :)

Skolan gick ganska långsamt faktiskt, troligen fär att jag längtade så till ikväll, hihi. Jag fick äntligen min kod, så nu kan jag göra omval till gymnasiet! Det var på tiden kan jag säga, haha.

Ikväll blir det som sagt att gå upp till Berget med Madde, My och Melissa :) ska bli jättemysigt, fast tyvärr har de ingen eld som de brukar, pga stor brandrisk. Menmen, det kommer bli massakul ändå<3

Fast jag vet inte vad jag ska äta ikväll... Melissa, Madde och My skulle äta hemma, men hos mig blir inte maten klar förän kl 20. typ. Men jag får väl hitta på något snabbt och gott :) 

Det blir nog mer bloggande senare, har inget mer att berätta nu. Puusspuuss<3

dagens outfit;
- Vanligt vitt linne - Gina Tricot
- Tunnt linne - Bikbok?
- Tights - Gina Tricot
- Kofta - HM



Min mat;

Kommentarer
Postat av: Madde

din smala jävel :O

2009-05-01 @ 00:07:14
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0