AH!

OJOJOJ!  Gud vad trött jag är! Det var nog pga den ruuliga dagen i skolan, körde nog slut mig totalt. 
Men jag har ialla fall duschat och sånt, så jag känner mig fräsch, och snart ska jag lägga mig och läsa lite :) 
När jag hade duschat hade jag inget bättre för mig, så jag satte såna där...papiljotter (?) i håret, ni vet, sånna rullar typ. Jag vettefan vad de gör för nytta, haha, men det är ju kul att prova.

Sen ska jag nog också sätta på en ansiktsmask också, så kommer jag vara super fräsch tills imorrn! Eller...ska jag ta det imorrnkväll, så att jag blir super fräsch till Öppet hur på Torsdagen?  Ja, så får det bli :)

Men nu ska jag gå och göra mig iordning och lägga mig och läsa :)  GodNatt<3

Det nya Hårmodet kanske? haha, skulle inte tro de va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0