Balklänning<3

Heej!  Usch va jag är dålig på att blogga nu för tiden?!  Men det ska det bli ändring på!

Men ialla fall. Igår var jag och mamma i Lidköping för att kolla Balklänning. Vi kollade i många olika affärer, men slutligen hittade jag en jättefin klänning inne på MQ, den är ceris med ett lila band i midjan. Men den fanns inte i min stl där, så vi åkte till Skövde och köpte den där ist :)
Sen hittade jag även vita, trasiga jeans inne på Gina, och jag blev överlycklig, har velat ha sånna jeans ända sen jag såg dem på Hemsidan, haha.

När vi kom hem åkte vi direkt ut till Torpet, därför har jag inte kunnat blogga i helgen. Men nu måste jag gå och sminka mig, Melissa kommer snart och då ska vi spela lite gitarr :)<3

Puuusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0