Dans!

Tjoo ! Har precis tagit en snabb dusch och har lite småtråkigt.  Var ju på dansen för ca en timma sen, det gick ganska bra, lite småtrött i armarna bara. Tur att vi har börjat med en ny dans ialla fall! Den första har blivit långtråkig, hehe.
Imorrn är det kortdag, skönt det. Först syslöjd, och då ska jag försöka bli klar med min kjol (som tyvärr är lite stor i midjan). Sen äre bad och efter det engelska. Sen är det äntligen PÅSKLOV, woho!

På kvällen ska mamma och pappa till parken och dansa, och Dennis har då fått lov att ha över kompisar. Skulle egentligen vilja sova över hos någon, men jag har min Engelskasaga att skriva på. Så jag ska köpa lite godis och kolla om vi har nån bra film hemma, så jag kan klara mig hela kvällen på mitt rum, haha. Men det ska bli lite mysigt och, ha lite tid för mig själv lixom.

Men nu ska jag gå upp och göra mig iordning för kvällen tror jag. GodNatt Bloggen<33

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-02 @ 23:21:14
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0