Decode<3

Hej Allihopa!
Sitter och kollar på lite tv nu, måste låta mina stackars fingrar vila! Har spelat gittar i flera timmar med Melissa nu :) Eller..spelade, hon åkte ju hem för nån timma sen =P

Men vi spelade ialla fall på Decode - Paramore, och aa....VI ÄGER! eller vad säger du Melissa?haha,
det lät riktigt profsigt, när inte jag spelade fel, haha. Men det känndes faktiskt riktigt bra när vi satt här och spelade.

Annars då? Jo, det är skola imorrn *suck*. Men denna veckan kommer nog gå fort, vi har ju Eget Arbete i tre dagar :) Ska bli mycket kul

Men nu ska jag kolla om det finns nån att chätta med. Puuuussspus<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det lät asproffsigt ju (;

när JAG inte gjorde fel...

2009-04-19 @ 21:02:19
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0