ElevenVal!

Hej alla söta männsikor! Nu förstår ni, tänkte jag ta och berätta om min fantastiska dag!

Va har alltså börjat med Elevens Val nu, och jag har valt att träna inför skolavslutningen, dvs. Kören. Men Jag, My, Madde, Melissa och Linn ska också sjunga en låt, bara vi, så den har vi tränat på idag, och det gick...SUPER! Alla vi kommer äga, moaha.
Sen tränade ävn hela kören på två låtar (det kommer mer låtar senare) och de var Sommarnatt och Hope & Glory. Och än så länge känns det jättebra, visserligen ser det bara ut som att vi i 9A (<3) har roligt när vi sjunger! Vi hoppar och dansar och har det jättekul, medans alla andra bara står där och ser allmänt uttråkade ut, haha. Men alla kan ju inte vara lika bra som vi ;)

Sen när vi hade rast dansade jag, Melissa, Madde, My och Linn till Sommarnatt och Hope & Glory. Haha, vi var nog väldigt underhållande för de som var i rummet samtidigt! Vi improviserade hela tiden, men ändå såg det...ganska bra ut, haha.

Efter skolan gick jag och några till och fikade, mycket mysigt :) SJälv var jag så himla hungrig att jag tjockade i mig en hel räkmacka och en ramlösa!  Onyttigt? Ja, kanske, men vääldigt gott!   Och efter det var det bara att knalla iväg till orkestern.

Men nu orkar jag inte berätta mer, så jag ska gå och ta mig en dusch :)Puussspuss<3

Lite bilder :)

Lite dans i korridoren



Inne från Julius (alla ser väldigt glada ut, inte sant?)



Bilderna är suddiga, I KNOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0