FörstaApril!

April, April din Dumma sill!  Har ni blivit lurade idag?  Det har jag, eller bara ett jätte litet skämt, typ; Sara, du borde knyta din skosnören.  Osså kollade ja ner också va de knytna, väldigt bra skämt tycker jag, haha.
Men jag lurade en miss Elin på franskan. Vi skulle precis gå ut och gå också kommer Elin mot mig, och jag säger att det regnar ute. Och hon blev as chockad! Såg askul ut, haha.   Men våran promenad var jättemysig, jätte soligt. Och när solen lyser blir jag på jättebra humör, jättekul de med.

Efter skolan tog jag och Madde min moppe fram till stan, också fikade vi med My, Melissa, Linn, Robin och Adde. Jag och Madde tog kladdkaka med grädde och cola, huur gött som helst! 

Ikväll ska jag plugga franska och göra min diskussion i Bilden...uschusch.  Men det är bäst att börja direkt. Puusspus<3


1. Dagens Outfit;
- Vitt linne - Gina Tricot
- Kjol - Gina Tricot
- Kofta - H&M
- Leggins - Gina Tricot

2. Vårbild från Franska-promenaden

Kommentarer
Postat av: Anonym

fasdfvdg

2009-04-01 @ 19:31:51
Postat av: Aida

Älskar din outfit!

Din blogg äger!

Ska vi prenumera varandra???:)

KRAMISAR

//Aida

2009-04-01 @ 20:07:16
URL: http://idiisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0