Gitarr!

Så var denna Gitarr-terminen slut! Lite tråkigt, men det är bara att fortsätta spela hemma. Fast lite tråkig sista lektion. Lisa var tvungen att jobba idag igen, så vi fick ha Magnus. Och men han spelar vi inte lika roliga låtar, faktiskt...så spelar vi inte ens några riktigt låtar! Och sen var det bara en halvtimmas spelning :(

Menmen, vi blev erbjudna att spela på Skôj på öa. Så det ska bli kul, det blir första gången vi spelar upp något :o Visserligen har jag spelat upp med flöjten MASSOR av gånger, men det blir nytt med Gitarren :)<3

Nu ikväll måste jag ta fram mitt Fysik-häfte och plugga gaalet! Vill ju gärna ha kvar mitt braiga betyg, haha.
Men nu ska jag ta och slappa lite, innan jag tar fram häftet ;) Puusspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0