Glad Påsk!

GodMorgon alla Glada!  Och Glad Påsk på er!  Har ni fått något påskägg?  SJälv har jag inte fått de! Fan. Men jag hoppas att mamma och pappa är och köper det åt mig nu, annars tänker jag köpa ett eget :)

Idag ska jag äntligen vara med flickorna, var ju ett tag sen nu, så det ska lbi skönt att se dem igen. Vi har bestämmt att vi ska käka glass och bara njuta av solen. Jag har ju inte fått göra de på hela veckan, var skit väder nere i Holland, fast veckan innan hade de varit runt 20 grader...typiskt.  Men nu ska jag njuta som fan! haha.

Ikväll drar vi upp till Dan och Nina och firar påsken, så det ska bli trevligt, jag och Johanna kommer troligen prata massa om Holland :)

Jag bloggar lite senare och berättar om min dag. Ha en Underbar Påsk och ät massor av Godis! Puussspuss<3

Dagens Outfit;

Alla Kläder - Gina Tricot
Örhängen och tre av ringarna - SIX
Den andra ringen - Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0