Glass, sol och trevliga minnen.

Ja, det va det dagen bestod av. Jag gick och mötte tjejorna halv ett, och då gick vi direkt och åt glass och de fick sina presenter. Madde och Melissa fick örhängen och My fick ett halsband, de sa att de blev glada, så jag hoppas att de verkligen blev de, haha.
Sen cyklade vi igenom nästan hela stan och stannade vid några lekparker och slappade i solen. Vi pratade massor hela dan och det var skitmysigt! Tack flickor för en underbar dag<3




På kvällen åkte jag med mamma och pappa ut till Dan och Nina, och där åt vi Påskmat och spelade lite spel :)  Sen smällde vi också lite smällare.  Men vi var tvugna att åka hem tidigare än vanligt då Johanna skulle sjunga i Kyrkan .
Så nu sitter jag här och hoppas att jag kan hitta någon rolig att chatta med på msn, hehe.
Hoppas att ni har haft en underbar Påsk med massor av godis och sol :)  Godnatt på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0