GodMorgon!

GodMorgon alla söta. Har ni sovit gott? I mitt rum har det varit jättevarmt, så jag har inte sovit så jättebra tyvärr... Men jag är ganska pigg ändå :)

Nu sitter jag och kollar på Törnrosa, haha. Det är typ andra gången någonsin som jag ser den filmen.

Men sen när jag ahr tittat färdigt på filmen ska jag ta moppen ut till Torpet där mamma och pappa väntar. Då ska jag läsa och sola massor! Det skulle ju bli nästan 20 grader idag, woho!  Men tyvärr kommer jag inte kunna blogga föränn jag kommer hem ikväll. Men det får ni leva med ;)

Puuussspuuuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, kom över hiiit ;)

2009-04-26 @ 12:05:16
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0