GoodMorning!

Darling!  So nice to be here again (pratar med extrem engelsk accent) haha. Sorry, jag var bara tvungen (a).

Men nu, back to buisnes. Jag vaknade för en timma sen ungefär, så än så länge har jag bara tagit på mig kläder och ätit lite frukost. Sen var jag tvungen att gå ner i källarn, för en mattläggare kommer och ska lägga matta i trappan upp till andra våningen, så det kommer stinka limm i hela huset, förutom hit ner, haha.

Planer för idag då? Jaa, det blir väl mest att käka halstabletter (som vanligt?), sitta här vid datan och läsa lite. Kanske kan titta på en film också... :)  Så jag har inte så mycket mer att skriva om just nu, så det får bli lite mer bloggande senare. Puusspuusss<3


btw. Jag sov ju mer inbakade flätor inatt. och såhär blev resultatet. Bilden är tagen med webkamera, så man kanske inte ser så mycket. Men jag blev lite nöjd ialla fall :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0