Göteborg

Hej allihuupa! 

asså, jag är jättetrött, och orkar inte skriva så mycket, så jag göra en snabb...skrivning om vad som hände typ :P

Ja vaknade 7.15 och åt frukost till halv. Jag trodde att ja hade jättelång tid på mig innan vi skulle åka till Falköping, men egentligen hade ja bara en halvtimma! Så när klockan var 7.50 ropade pappa och sa att vi behövde åka snart, och jag hade bara borstat tänderna! Så jag slängde på mig kläderna, plattade håret så mycket jag hann och slängde ner mitt smink i väskan och sen åkte vi iväg och hämtade upp tjejerna innan vi åkte mot falköping. Sen var jag tvungen att sminka mig på en toalett på tågstationen.

Tågresan gick bra, hände inte så jättemycket. När vi kom till Gbg kollade vi i lite olika affärer innan vi gick och åt kina-buffe, mums! 
Sen kollade vi i många mer affärer, och jag hittade lite olika saker :) Sen åkte vi hem klockan 18.00. 
På tåget satt några fjortisjävlar och muckade...trodde de va ascoola såklart... Kan säga att de gick för långt ett tag, och jag blev riktigt förbannad! Tänker inte berätta vad som hände.

Sen kom jag hem och beställde pizza och så :)

Så nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan och softa med chips och cola, haha<3

Detta fick jag med mig hem;

- Vit body - Gina Tricot
- T-shirt - Zara
- Tre par trosor - Pepper
- Bikini överdel - Stadium
- Skor - Top Shop
:)


bilder.

linn & my<3


folket<3


jag och melissa blev så glada! Spegeln fick våra ben att se jättelånga ut!


Linn köpte snygga glasögon, som My gärna ville prova


Min pizza. Var inte så jättegod faktiskt...men det smakade bra med lite mat ialla fall :) (jag åt inte upp hela, haha!)

Btw. Jag måste in till Skövde och köpa jeansjackan inne på Gina, hittade den inte i Göteborg :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0