Home Sweet Home!

I'm Back people! Missed me? I know you did! haha, skojja. 

Men ialla fall, nu är jag hemma och det är as gött! Kom hem halv ett i natt, efter ungefär 16,5 timmars bussresa, uuh.

Men jag har haft det jättekul i Holland, träffat många roliga människor och aa, haft de askul. Roligast var nog shoppingen med Elin och partyt, jag fick ju igång alla att dansa typ "cancan" dansen :D Yay Me!

Men sen har vi lärt oss att spela golf och gjort massa andra sporter, och sen spelat såklart. Och jag kan ju säga att vi i den svenska orkestern är något bättre än de Holländska, haha.

Sen tog jag massa bilder, men de lägger jag upp lite senare (;  Puussspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0