jag + paow = kompisar?

HAHA, not!

Jag hade liksom en konstig dröm. Jag var i Stockholm och gick in i nån lägenhet också träffar jag på Paulina Danielsson (Paow). Vi börjar snacka och hon berättar att hon och Dessi inte är kompisar längre. Då bestämmer vi oss för att bli bästa kompisar. 

Så hon börjar skriva om mig i hennes blogg och lägga ut bilder på oss osv.  Men en dag får hon en kommentar av en kille, och det står ungefär såhär;

asså, hur kan du umgås med en barnunge som henne? Hon har ju inte ens något läppglans!

Då bestämmer jag mig för att bli en riktig Stockholms fjortis, och börja sola minst 2 gånger/dag, använda 10 lager foundation, klumpiga ögonfransa, bleker håret och skaffar löshår!

Undefär där slutar drömmen. Vad tror ni, skulle något sånt kunna hända mig? haha, nee, jag tror inte det ialla fall!


Jag i en snar framtid? (ohja, jag äger på Paint!)


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha, snyggt :D

2009-04-25 @ 20:38:22
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0