Konsthistoria - Done!

Yes! Den är äntligen färdig, och jag är så himla lättad, haha. Blev mycket nöjd med den, så jag hoppas på bra betyg.
Som en liten "belöning" för att jag blev färdig satte jag mig och fixade mina naglar, men de blev inte så bra som ja trodde. Först var jag tvungen att klippa mina längsta naglar, då dom hade fått av i kanterna och sånt. Sen var nagellacket jag valde jättedåligt! Klumpigt och segt... Så resultatet blev inte så bra jag hoppats på. Menmen, jag orkar inte ta bort det och måla på nytt, så detta får jag ha ett tag nu. Sen de sista som hände var att jag tappade nagellacket! Så jag fick färg på min fotölj och på händerna...jekla skit!

Men nu känner jag att maten snart är färdig, så jag ska gå ner och äta lite innan jag ska iväg och dansa :) Puussspuss<3


Nagellacks-remover - Gripen
Rosa nagellack (skit) - IsaDora
Stärkande nagellack - Loreal och Creative.

Kommentarer
Postat av: Emme

Fin blogg! :D

2009-04-02 @ 20:42:19
URL: http://emmestar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0