Påsklov!

Hej alla söta! Sitter och kollar på Talang 2009 med pappa, men han och mamma ska nog snart åka iväg och dansa, så då blir jag själv, om man räknart bort brodern och alla hans kompisar på övervåningen.

Påsklov nu då, riktigt skönt! Lovet inleddes med Daimglass med bästa Madde och sedan var vi hemma hos mig, eller vi var ute vid lekplatsen hela dan, till kl 19 då hon skulle hem. Vi satt och snackade, skrattade, dansade och kastade sten på varandra. Är så glad att jag har en vän som Madde, vi kan verkligen prata om allt<3 Så känn dig älskad plutten!

Ikväll måste jag göra min engelskaberättelse, fast det kommer nog gå ganska segt, hehe. Men jag har imorrn på mig också.

Neh, nu ska jag fortsätta titta på tv :)  Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Daimglass och påsklov är alltid härligt!

2009-04-03 @ 22:02:43
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0