Sjuk!

Happ, det blev att stanna hemma från skolan idag. Vaknade upp med över 38 graders feber :(
och jag som skulle göra Nationellt prov i matte idag. Jag kunde visserligen ta en ipren och gå och göra provet och sedan gå hem. Men jag har sovit så jävla dåligt inatt, så jag skulle inte kunna göra bra ifrån mig, och jag vill få så bra som möjligt på detta provet. Så jag får göra det någon annan dag istället...

Sen kanske jag missar Öppet Hus också! Men jag har ju så himla ont i halsen, så jag skulle nog inte kunna vara med, även om jag inte hade feber på kvällen... FAN!  Jag som såg fram emot ikväll :(

Menmen, jag får sitta här och knarka halstabletter och hoppas att jag blir bättre tills imorrn. Kan ju inte vara sjuk på lördag, då bär det ju av till Göteborg för att Shoppaaa!

Men nu ska jag nog ta och läsa lite, har ju inget bättre för mig så. Puusspuusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0