Småsjuk?

Hej bloggen!  Sitter här, men ska snart börja räkna matte, har Nationella på morgonen imorrn, usch.  Men jag får hoppas att det går bra.
Tyvärr tror jag att jag har blivit lite småsjuk. Har Pissont i halsen (troligen pga. allt sjungandet!) också fryser jag massa, även om jag har tjocktröja och mjukisar på mig. Så vi får se hur jag gör imorrn. Kanske går och gör provet och sticker hem och vilar under dagen, MÅSTE ju vara med på Öppet Hus. Typ alla kommer ju dit, så då kanske man kan se lite roliga personer :)

Men annars då? Jo, jag har varit otroligt trött idag. Det är nog det tröttaste jag varit på jättelänge! Fast alla (madde,my,melissa,linn) var väldigt trötta idag.

Men nu måste jag sätta mig vid matteböckerna och knarka halstabletter... Pussspuussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0