Smoothie!

Nu kommer mitt Smoothie recept :)  (Som jag skulle lägga in för ett bra tag sen, haha)

I denna använder jag Hallon, Yogurt/fil, grädde, chokladsås och lite juice. Jag använder inga speciella mått, utan jag häller upp lite yougurt, häller i ganska mycket hallon (Hallon is my LOVE), liite juice, liite grädde och liite chokladsås. Sen mixar jag allt med stavmixer eller i en såndär stor maskin.
Denna kanske itne är den nyttigaste, men om man vill ha lite nyttigare äre ju bara att skita i chokladsås och grädde, (grädden är bara till för att den ska bli lite tjockare).

Sen om man vill att det ska se lite finare ut kan man strö över O'boy eller chokladpuddings pulver också :) Smaskigt Värre!
Detta tar ju bara 5 minuter att göra, så det är ett perfekt mellanmål. Och man kan ta lite vad som helst att blanda i. Men det bästa är att ta yougurt som Bas, då det gör att det blir en bra konsistens på smoothien.
Hoppas det smakar!

Hallon Smoothie! (orkade inte vända på bilden)

Kommentarer
Postat av: Madde

den får jag väl testa nån gång ;)

2009-04-20 @ 22:07:56
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0