tv!

Hey'All!  Hur har ni det? Själv har jag det ganska bra faktiskt. Mår lite bättre, fast det beror nog på att jag tog en Ipren för några timmar sen, hehe.

Men jag tänkte att jag ville ha lite vågit hår imorrn, så nu när mitt hår nästan hade torkat helt gjorde jag små inbakade flätor i hela håret, så vi får se om jag får vågit hår imorrn :)  Så just nu ser jag ut som en liten skolflicka eller nåt i den stilen, haha.

Men jag ska inte till skolan imorrn heller, utan jag är hemma och vilar upp mig inför Göteborg istället, vore ju inte kul om jag mår jättedåligt när vi går på stan.   Åh...ja längtar! Ska bli så himla kul!<3

Men nu ska jag nog göra mig iordning och sen lägga mig och läsa en stund. Så detta blir nog dagens sista inlägg. Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0