Valborg!

Nu är jag hemma! Blev en ganska okej Valborg, inte så bra jag hade drömt om, men mycket kul ahde jag ialla fall :)

Började uppe på berget med flickorna. Tyvärr fick de inte tända brasan, och de fick inte skjuta några raketer hellet...trök! Men men. Vi fikade lite och kollade när Linn sjöng en stund. Men sen blev det kallt och Melissa och My gick hem (tråkmånsar ;) ) Men jag och Madde gick hem till henne och tog på oss en extra tröja och jag fick också låna ett par strumpor, så vi kunde gå ut en stund till.

Vi gick till Kungsbro (lågstadiet) och gungade. Massakul! Tog lite kort, och alla blev flumm och konstiga, haha. Sen kom det fram lite fyllisar och började snacka. De kände såklart igen oss som Dennis och Mattias lillasystrar! (Dennis är min och Mattias är Maddes). Börjar tro att jag inte är en egen person, utan jag är och kommer alltid att vara Dennis lillasyster, så om du läser de här Dennis; Tack för att du inte har gett mig mitt eget liv ;)
Det visade sig att en av killarna var våra brorsors gamla klasskompis, och han hade ändrats hur mycket som helst! Sen var det en kille som skakade hand, och även pussade Maddes hand!  Jag tänkte direkt; OMG, hahaha!

En stund efter att de gått kom ett annat killgäng, och en av dem var en som går i våran Franska-klass. Men de hälsade typ bara, stog där en stund och sen gick de och satte sig en bit bort.

Sen blev det riktigt kallt, så vi bestämmde oss för att dra oss hemåt. Så först blev det att följa Madde hem, hon var lite rädd att det skulle komma nån, haha. Och sen fick jag åka hem.

Nu ska jag ta och kolla lite tv och sen måste jag nog gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn...uhh.  GodNatt<3

Bilder;


melissa,madde,my<3

melissa,madde<3

melissa,madde,sara,my<3

Linn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0