Vårkänslor

SHit! De r så jäkla gött väder idag också! Nu känner man att vårkänslorna kommer. Har precis vart på en extra orkesrerövning, gick bra. Fast jag var sjukt trött! Somnade typ kl 2 igårkväll, och sen va ja tvungen att gå upp kl 9..uuh. Men jag ska inte klaga, imorrn måste jag gå upp typ halv 4, eller tidigare! Bussen till Holland går nämligen klockan 5. Det känns inte riktigt som att jag ska åka imorrn...konstigt. Förra gången var jag nervös i flera veckor, haha. Men nu måste jag packa fram lite kläder, det är tydligen runt 20 grader där nere, så jag kan ta med mig mina vår/sommar kläder, hihi.

föresten, jag såg en Blomma utanför huset! Jag säger det igen; Vårkänslor!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0