11 Augusti!

Hey Bitch! How you doin? Själv mår jag bra, lite små trött bara, men jag vaknar nog till om en stund, har ju iaf varit uppe i ca 1,5 tim nu =)

Idag ska åka och klippa mig, visserligen bara toppa igenom håret, men ska bli skönt att bli fräsh i håret till skolan börjar :) Bara dom itne klipper för mycket, då stämmer jag dom! haha, kanske inte, men jag blir arg ;)

Efter det ska jag dra till Madde, så ska vi hitta på något, ska bli mysigt :)  Ajust de, sen ska jag få Twilight av henne! Hon fick den när hon började prenumenera på FRIDA, men eftersom jag är lite mer galen i filmen än hon så får jag den. Gosh, hon är ju lovley min lilla plutt :*<3

Men nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag äta, vi hörs. PUSS ♥



Blir lite dålig bild på dagens outfit, men sladden är borta igen (hehe). Men jag har iaf en blå t-shirt från Calypso och lång linne och tights från Gina, så det var ingen speciell outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0