118 100

"118100 tror att Sara Westerlund är en ung, vacker tjej som gillar bröd jättemycket (?!). Hon har många vänner som hon gärna spela Yatzy med."

Vafan? haha! Detta svaret fick jag när jag frågade vem Sara Westerlund var. Visst, bröd är gott, men jag spelar inte gärna Yatzy med mina kompisar, haha omg...

AJa, Jag sitter iaf och tittar på Kate och Leopold, en mysig film faktiskt, och har precis ätit choklad som min bror bjöd mig på, Usch, My brother is making me fat! Men imorrn Ska jag och mamma ut och springa, det måste vi...


Vad gör ni en Tisdag kväll som denna? =)

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att din vecka har varit bra hittills :)

2009-08-04 @ 23:09:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0