18 Augusti!

Hejsan bloggen!

Idag i skolan hade vi typ, samhörighetsdag med 2,or och 3,orna. Vi i natur/teknik skulle ha en "Baka-tårta-tävling". Så vi blev indelade i smågrupper och sen skulle vi själva baka en tårta som liknade något, våran skulle likna en fotbollsstadio, men den blev ganska misslyckad, haha! Sen fick vi sluta runt 1, härligt!

Då åkte jag bara hem och hämtade pengar och sen mötte jag upp Melissa och Madde för att köpa skrivblock till mina ämnen =) Efter det gick vi och köpte cola och satte oss på en bänk och snackade i nån timma innan Melissa behövde ge sig av hem.

Då, köpte jag och Madde varsin glass och satte oss på torget och njöt av solen! Sen kom Claudia och Sandra och var med oss till ungefär 8, då jag och Madde behövde gå hem :) Har varit en jättemysig dag!

Men nu ska jag göra mig iordning för sängen, har visserligen sovmorgon till 9.50, men jag ska möta Madde och Melissa halv, och sen innan måste jag duscha, eftersom jag glömde det ikväll, hehe.

Vi hörs morrn! PUSS och GodNatt ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska fixa min bloggdesign nu :) hehe ..



Ja, i kväll kommer min nya bloggdesign upp . 21.00 . Då tycker jag du ska kika in ;) hihi , och slänga in en kommentar och skriva vad du tycker . Men vet du vad ? :D Jag gör även gratis designer . Sugen ? Adda min msn så fixar jag en åt dig ;)



KYSS PÅ DIG SÖTNOS <3

2009-08-19 @ 10:38:40
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0