24 Augusti!

Hejpå er!

Kom hem från skolan för kanske 45 minuter sen. Skolan har varit bra idag, hade Datorkunskap för första gången, och det verkar jättekul! Tyvärr blev det lite krångel för en tjejs FC-inställningar, så vi kom lite efter i "schemat". Så vi han inte göra en almanacka som vi skulle, men det får vi göra nästa vecka ist :)

Just nu sitter jag på mitt rum och tjockar i mig chips, dipp och cola som blev kvar från i lördags, haha. Tycker de är bättre att jag äter upp det än min mamma, som gärna vill gå och äta av mina chips (;

Men dansen kommer ju igång nu i veckan, så då kan jag ju unna min lite gott, right?

Aja, nu ska jag proppa i mig dom sista chipsen innan mamma kommer hem, och sen ska jag sätta mig och läsa i Breaking Dawn. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0