Blåbärskaka

Hej sötingar ♥

Sitter i köket nu och tittar när mamma plockar iordning på disken, hihi. Men ska snart börja med maten, blir något med kyckling, yummi!

Träningen jag var på förut gick bra, men de flesta av oss kände att vi itne tränade tillräckligt mycket igår, så det blev lite panik, men jag tror det blir bra imorrn, på Kräftansdag.

När jag kom hem ville mamma att jag skulle baka, hon hade nämligen hittat ett nytt recept på blåbärskaka, så självklart ställde jag upp och bakade. Allt gick bra förutom att jag brännde mig lite på plåten precis när den kom ut ur ugnen, men jag blev bara lite röd, ^^   Och jag kan säga att kakan ser jättegod ut, så ikväll blir det nog kvällsfika :*

Men nu är mamma klar och jag ska börja laga mat, vi hörs senare ikväll, PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv; ja, jag hittae faktiskt en väska :)

ååh, jag älskar blåbär (a)

2009-08-13 @ 18:21:55
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0