Familjedag!

Hej bloggen!

Idag hade Mamma och pappa planerat en familje dag, så vi åkte först till Lidköping/Läckö slott och tittade där, och sedan åt vi vid en hamn i närheten, och efter det åkte vi till Kinnekulle och åkte Gocart! Trodde att det skulle va jättekul, men det var faktiskt ganska lamt :/ Tråkig bana och sen kom jag sist, haha. Men det ordnade vi med fika, som smakade jättegott :D



År lite kvällsmat för ett tag sen, blev Pitabröd med kyckling och lite grejs till, mums!  Om en kvart är Sommarkrysset slut, så då ska jag och familjen sätta på en film, mins inte vad den heter, men den ska tydligen vara bra, så det får vi hoppas :)

Förövrigt så blev jag piss-förbannad förut. På min bror, som gjorde att ja inte kunde komma in på internet när jag satt på mitt rum! Så jag slog näven i datorn hårt, så jag fick ont :'( stackars mig!  Men sen gick jag ner hit i källarn och satte mig, och här funkar det fint :)

Men nu ska jag kolla runt lite och chatta! PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Madde

haha typiskt sara att slå näven i datorn och skada sig XD

2009-08-01 @ 21:51:00
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0