Första Dagen!

Hej! Usch, jag är trött och har ont i huvudet! Blir ingen träning idag för mig inte...

Menmen! Idag var det första dagen på gymnasiet. Var bara massa infornation, så det var väl inte jättekul. Men berättade för mamma vilka lärare vi får som klassföreståndare, och hon sa att vi hade fått en av de bästa lärarna i matte och No, en lärare som hon hade när hon gick i högstadiet faktiskt :) Så det känns jättebra!

Imorrn ska vi ha typ, gemensamhetsdag med 2,orna och 3,orna. Kommer bli jättenervöst, eftersom jag är så kort, och alla andra är så långa, haha! Menmen, får hoppas att jag inte skämmer ut mig totalt!

Nu måste jag plocka iordning på mitt rum och sen ska jag vila. Vi hörs om några timmar. PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg du har :-)

kika gärna in i min, eller följ mig på bloglovin,

kram.

2009-08-17 @ 16:41:57
URL: http://isabelell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0