Fredagen

Ja, tänkte berätta lite om min fredag! Moaha...

Åkte till Madde typ kl. 2, också gick vi direkt fram till stan, hände inte så mycket just då,så vi satte oss vid en fontän och solade, ända till vattnet blåste på oss, usch! Då gick vi en runda till, och då träffade vi på lilla My! Var jättekul och se henne, har itne sett henne på kanske 2 veckor? Och vi bestämmde att vi skulle vara sen under kvällen. Vid 4 gick jag och mötte upp melissa, så gick vi till dom andra Kommunmusikanterna ( För er som itne vet det, så skulle vi spela den kvällen). Vi spelade sammanlagt tre gånger under kvällen, och det var inte såkul, hehe.

Runt halv9 beställde jag pizza till mig, madde, melissa och my, också satte vi oss på en filt på gräset och åt, jättemysigt, haha not... Efter 10 hade vi spelat alla spelningar, så då gick jag madde och my en liten sväng på stan, snackade med Emma en stund, trevligt =) Och sen halv 12 åkte jag hem och la mig!

Visst lät det som att vi ahde kul? De hade vi verkligen, och nu känner jag att jag längtar grymt mycket till matfestivalen i SKövde! Woho ♥  (bilder kommer som sagt imorrn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0