Fresh!

I feel so fresh! I feel so fresh! Hm, kanske början på en hitlåt? haha eller inte?! xD

Iaf. Har precis duschat efter spinningen som jag var på. Gick bra, fast jag fick ont i magen, troligen för att jag var lite hungrig, får hoppas att det snart blir lite mat =)

I eftermiddag har jag tittat på Pirates of the caribbean - At worlds end, och kollat in snyggingen Johhny Depp! Han är verligen hur snygg som helst, och speciellt i Pirates ;)  Kanske tar och tittar på första filmen ikväll, om det inte blir för sent, för jag måste ju upp klockan 7 imorrrn, eftersom skolan börjar! Usch för gymnasiet asså ><

Men nu måste jag borsta håret och sätta på mig myskläder, vi hörs ikväll, PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

JOHNNY :D

förresten, vi ska mötas 10- kvart över 8 imorn vid fontänen ;)

2009-08-16 @ 19:50:35
URL: http://maaddeeee.blogg.se/
Postat av: louiset

sv; jo det är bra med mig med (:

2009-08-16 @ 20:09:32
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gött med skola, haha har en vecka kvar :)

2009-08-16 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0