Göteborg

Hey Babes! =)

Sitter i källarn och ahr precis läst massa blogginlägg och svarat på lite kommentarer och lyssnar på lovley music ♥

Idaf har jag varit i Göteborg med mamma. Tog tåget som gick typ kl. 9 från Falköping, så vi kom dit typ kl 10. Vi letade efter en klänning som mamma ska ha på min kusins bröllop om en månad och lite kläder till mig. Hittade mycket fint! Har inte hunnit ta kort än, men jag gör det imorrn, och lägger in bilder från gårdagen =)

Men det blev iaf en top, ett skärp, en kavaj, jeansleggings, ring och armband, så jag är jättenöjd! Och sen var det så mysigt att gå på stab med lilla mamma :*

Ikväll ville jag egentligen fram till stan en stund, men jag är så trött i benen så jag orkar inte, och sen är nog inte Madde hemma, så då vore det ju inte kul endå ;p

Ehm, nudå? Har inget att skriva, så vi hörs lite senare, PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0