Hannah Montana the movie!

Heej!  Kom hem från Madde för en stund sen, skulle äta lite innan jag och Mamma går ut och springer :)

Vi började med att åka till Meddo som sagt, och solade där i 20 min, var riktigt gött!  Efter det åkte vi direkt hem till Madde och tittade på Hannah Montana the movie! Visserligen på Youtube, så kvaliten var inte den bästa och det var en del i mitten av filmen (ca 10 min lång) som vi inte hittade. Men annars gick det bra, och filmen var Superbra! Har alltid varit ett fan av både Miley Cyrus och Hannah Montana, så denna filmen är ju perfekt för mig, haha. <3




Kommentarer
Postat av: Madde

JÄTTEBRA! :D

2009-08-02 @ 17:53:52
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0