Hiss&Diss

Kan Storbloggare så kan jag! haha♥



Stora stickade Koftor - Jättemysigt att ha nu när vi går mot Hösttider. Har sett många fina på både Lindex och Gina Tricot. Verkligen ett måste att ha!

Loréal Glam Shine läppglans - Köpte det läppglanset för ca ett år sen och det blev direkt mitt favorit läppglans. Har tyvärr vart slut länge nu, men ska köpa det snart! Läppglanset håller jättebra och det blir inte kladdigt alls.  En stor favorit!

Neutrogena Visibly Clear-produkter - Har användt både Blackhead eliminating scrub och Sminkborttagningen i nästan 6 månader tror jag, och jag älskar det! Min hy har blivit mycket bättre. Ska inte säga att jag inte får finnar mer, för det får jag, men inte alls lika mycket som innan, och den är bra om man har lite känslig hy. Så om ni drabbas av finnar och liknande så tycker jag att ni ska köpa den. Finns på Apoteket.




Sommarlovet 09 - Missförstå mig inte, det har varit skönt med lov, men det hade ju inte skadat med lite mer sol! Det var bara fint väder den andra och tredje veckan, den andra veckan jobbade jag och den tredje var jag i torpet, så jag kunde inte njuta av vädret med mina kompisar. Får hoppas att det blir bättre väder i Augusti/September.

Paulina Danielsson - Jag tyckte om hennes blogg till en början, men nu har hon blivit så dålig på att uppdatera och hon skriver inga roliga saker längre. Hon uppdaterade mycket mer och bättre när hon umgicks med Dessie...FySkäms Paow!





Kommentarer
Postat av: lilli

Okej , vad blir det för film då ? :) hihi, jag kollar lite på gina tricots hemsida ;)



Hur mår du annars då? :)

2009-08-04 @ 18:41:13
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Blir öregrund, och i helgen blir det ev grönan, eller fest :D själv då? :)

2009-08-04 @ 19:16:53
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0