Kvällsmat!

GodKväll alla söta läsare (eftersom jag har såå många, hoho)

Sitter jag tittar på Leila på Landet och äter lite kvällsmat. Eller, inte mycket till mat egentligen, en macka och varm choklad! Men chokladen blev grymt god! Och det varjättelänge sen jag drack det :)

Jag var ju och tränade förut, och det var jättevarm! Kan ju ha berott på att det var så bra väder på dan! Men det gick jättebra ändå :)  Känns så skönt när man har tränat, känner sig så duktig, och belönar sig med något gott på kvällen.

Snart måste jag bestämma vad jag ska ha på mig imorrn, det ska tydligen bli varmare än idag, så det blir nog shorts eller tights. Usch, nästan jobbigt att man behöver tänka så otroligt mycket på vad man ska ha på sig nu när man går på gymnasiet!  Jamenar, det är ju endel snyggingar där, och då måste man ju se bra ut jämt! haha.

Men nu ska jag fortsätta äta, dricka och titta på tv. Ha en bra kväll PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0