Linser!

Hej alla!

Just nu sitter jag och tittar på Top Model 3, med mina nya linser i ögonen. Var ju hos optikern efter skolan, och min syn hade såklart försämrats. Med hela 20%! För er som inte fattar det så är det mycket... Så jag fick med mig "Enmånads linser", för att se vad jag tycker om det. Och just nu känns det konstigt. Kan känner ju väldigt väl att det är något i ögat, men jag ser ju bra iaf! :)

I skolan hade vi bara två lektioner, Svenska och Biologi, så dagen gick jättefort. Och eftersom jag itne skulle till mamma förän klockan 2 (vi slutade ca 1) så gick jag, Fredrika, Sarah och Diana på stan lite :)

Men nu ska jag räkna lite matte och sen kvart i 6 ska jag fram till musikskolan, så ska jag få en speltid :) PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

allt bra? :)

2009-08-25 @ 18:48:52
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0