Nattblogg!

Nu blir det ett nattinlägg innan jag stänger ner och somnar! =)

Ikväll gjorde jag och mamma egen pasta! Det var förvånande enkelt, och det blev jättegott! Och till efterätt blev det blåbärskaka med choklad och grädde, mums!

Senare på kvällen har jag bara suttit på rummet och chattat med lite folk och samtidigt tittat på ltie tv, lite lagom mysigt sådär :)

Men nu måste jag sova, ska va med madde och melissa imorrn, och eventuellt my också, så då vill jag ju vara på topphumör! Och sen på kvällen ska Madde sova över hos mig, då jag är själv hemma annars, myys<3 Det kommer bli våran efterlängtade Emo-mazing kvällar, woho! Nu vet ni säkert inte vad det betyder, men jag kan säga en sak; Det betyder FLUM och KORT! :D

Men nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs imorrn! PUSS och Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0