spenatsoppa!

Hej alla sweet♥ Hur mår ni? =)

Själv vaknade jag klockan 9 idag, så jag är lite trött, men ska snart äta lunch, så får hoppas att jag vaknar till efter det. BTW så är det jag som har lagat mat idag. Det blev Spenatsoppa! Typ världens godaste soppa? ^^  Den blev jättebra tycker jag, får bara hoppas att min lilla familj tycker om det också...

Klockan ett ska jag fram och träna inför kräftansdag imorrn, och efter det hade jag tänkt åka hem och titta på en film, kanske sagan om ringen? Problemet är bara att min bror har den på sin data, och det är itne ofta han lämnar det, hehe. Men om jag frågar riktigt snällt så kanske jag kan få låna den och titta ^^

Har ni några planer för dagen? Berätta! =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv; Tack :) Idag ska jag iväg o shoppa ;) sj ?

2009-08-13 @ 13:18:40
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/
Postat av: ida

jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. :) Allt bra med dig?

2009-08-13 @ 14:31:49
URL: http://josefsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0