Time to say goodbye

Nu ska jag bara tvätta mig och återfukta facet! Och sen ska jag gå och lägga mig. Känner att jag inte fått tillräckligt med sömn och mat idag, jag har mått illa typ hela dagen, och nu på kvällen har jag varit svimfärdig...Usch, hatar't! Aja, Jag går ju och lägger mig i tid ikväll, så jag hoppas att jag mår bra imorrn.

Imorrn tänkte jag inviga min kavaj från Gina. Och vet ni?
Jag är nervös! haha, hur kan man va nervös över ett klädesplagg?! Ingen aning, men jag är alltid rädd att jag inte passar i dom kläderna jag har, speciellt när det inte är något som jag brukar ha på mig...Men aja, det blir nog bra ändå :)  Lovar att jag ska lägga in en Dagens Outfit efter skolan, så ni får se =)

GodNatt! PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0