Update!

Hellu! Har inte blivit något bloggande i helgen, men jag har inte vart hemma. Har ännu en gång vart i torpet... Men jag har också vart och badat och steekt som fan. Tyvär har jag blivit lite mer rödbrun än brun i ansktet, men min foundation är för ljus, så det är ju lovley!  Tyvärr verkar det som att det ska bli sämre väder nu i veckan, menmen, that's life.

Idag har jag och min lilla familj vart på bio. Det blev Sommaren med Göran. Inte riktigt så bra som jag trodde att den skulle va, men den var ändå bra :) Efter det blev det liite pizza, så jag fick itne ont i magen för en gångskull, woho.

Nu ikväll ska jag sova! Är jättetrött efter all sol och efter bion, men först ska jag kolla lite på tv tror jag =)

Ha en mysig kväll, PUSS ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0