Bild!

Glad Fettisdag!

Sitter i bibloteket i skolan idag. Var skönt att komma till skolan, eller i alla fall att träffa alla goa männsikor :) Men jag har tyvärr ont i halsen och är jätte hostig, men det är bättre än att ha feber och ligga hemma...nästan, haha.

Idag har jag varit duktigare på bildlektionen än vanligt, så jag kan känna mig ganska nöjd. Sen hade vi So läxa idag och, det gick bra. Fick 27/28 rätt på kartan, sen vet jag inte vad jag fick på frågorna, mend et kändes bra.

Det är ju som sagt  Fettisdagen idag, så jag åker nog till Julius och köper med mig en semla hem, hinner tyvärr inte sitta och fika där. För sen har jag orkester och sen MÅSTE jag börja på Svenskan! Jag har sjutit upp det allderles för länge, USCH!

Men nu måste jag skriva lite till på min uppsats i bilden. Bloggar ikväll igen :) PussPuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0